Dzisiaj jest: 19.09.2019
Imieniny: Januarego, Konstancji

jsmsBankNet

Bank Spółdzielczy w Gostyninie udostępnił swoim Klientom usługę SMS Banking, która otwiera nowe możliwości komunikacji Klienta z Bankiem poprzez krótkie wiadomości tekstowe.

Jak działa usługa jsmsBankNet?

 

Działanie oparte jest na technologii sieci komórkowej GSM i polega na przesyłaniu komunikatów SMS. Możliwa jest komunikacja w obu kierunkach:

  • automatycznie wysyłane są wiadomości, których chęć otrzymywania zadeklarował klient,
  • na żądanie klienta system wysyła zwrotnego SMS-a z odpowiedzią na zadane pytania. 

O jakich operacjach system informować będzie za pośrednictwem wiadomości SMS?

W systemie istnieje możliwość skonfigurowania następujących usług :

a.    Wolne Środki Harmonogram – wysyłanie raz dziennie widomości o wolnych środkach.

b.    Operacje uznania – wysyła na bieżąco wiadomość, gdy na rachunku wystąpi uznanie. W treści wiadomości znajduje się kwota operacji

c.    Operacja obciążenia - wysyła na bieżąco wiadomość, gdy na rachunku wystąpi obciążenie.  W treści wiadomości znajduje się kwota operacji.

d.    Blokada – wysyłanie na bieżąco wiadomości o nowych blokadach kartowych ( np. w przypadku zapłaty kartą płatniczą w sklepie)
W treści wiadomości znajduje się kwota operacji.

e.    Spłata Raty – wysyłanie informacji o zbliżającym się terminie spłaty raty kredytu

f.     Usługa Zapadalność –wysłanie informacji o zbliżającym się terminie końca lokaty.

Klient może dowolnie zdefiniować pakiet usług z których chce skorzystać. Może to być jedna usługa, lub kilka, a nawet wszystkie z powyższej listy. Istnieje możliwość zdefiniowanie kwoty minimalnej, po której przekroczeniu dopiero zostanie wysłana widomość (np. kwota minimalna wynosi 10zł, klient po obciążeniu konta kwotą 8zł nie otrzyma wiadomości o operacji, jednak gdy kwota obciążenia będzie wynosić 11zł, wiadomość zostanie wysłana). Należy pamiętać że wszystkie informację będą wysyłane w oddzielnych wiadomościach sms.


JAKIE WARUNKI MUSISZ SPEŁNIAĆ?

Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Gostyninie oraz posiadać aktywny telefon w dowolnej sieci telefonii komórkowej GSM.

JAK KORZYSTAĆ Z USŁUGI?
Klient otrzymuje automatycznie informacje z pakietu usług, które wybrał.
Klient ma możliwość wysyłania sms-a z żądaniem odpowiedzi na zadane pytanie.

 

DOSTĘPNE PYTANIA: 

Numer telefonu do wysyłania zapytań:  3838

S

Salda wszystkich rachunków

SB

Salda rachunków bieżących

SK

Salda rachunków kredytowych

SR#

Saldo wybranego rachunku

W

Ostatnie operacje wszystkich rachunków

WB

Ostatnie operacje wszystkich rachunków kredytowych

WK

Ostatnie operacje wszystkich rachunków depozytowych

WR#

Ostatnie operacje wybranego rachunku

 

Schemat sms-a wysyłanego przez Klienta

 9012<odstęp> moduloklienta#pin#pytanie

Przykładowa treść sms-a

 9012 12345678#1234#S

Pin klient otrzymuje po założeniu usługi za pośrednictwem wiadomości SMS.
Otrzymany kod PIN można zmienić według następującej procedury:

9012<odstęp><moduloklienta>#<aktualny PIN>#P#<nowy PIN>

Bank Spółdzielczy w Gostyninie
09-500 Gostynin
ul. Rynek 4/5
tel./faks: 0-24-2353051 , 0-24-2353052
Bank Spółdzielczy w Gostyninie jest zrzeszony z
Bankiem Polskiej Spółdzielczości
Copytight © Bank Spółdzielczy w Gostyninie polityka prywatności powered by netster 2.1