Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    Czym jest BLIK:

     BLIK.jpg   Usługa BLIK jest polskim systemem płatności mobilnych, który został stworzony przez spółkę Polski Standard Płatności.

    Usługa umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie szybkich, prostych i bezpiecznych płatności w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz punktach usługowych oraz wypłacanie gotówki w bankomatach.

    Bezpieczeństwo:

    Korzystanie z usługi BLIK jest bezpieczniejsze niż używanie fizycznych kart płatniczych ponieważ:

    •  posiada dodatkowe zabezpieczenie autoryzacji płatności w postaci kodu autoryzacyjnego,
    • dokonując płatności za pośrednictwem usługi BLIK na stronach internetowych, sprzedawca otrzymuje tylko te dane, które klient sam mu udostępni.

    Dla kogo:

    Usługa BLIK skierowana jest do Klientów detalicznych, którzy:

    • ukończyli 13 lat,
    • korzystają z płatności mobilnych,
    • cenią swój czas, wygodę oraz bezpieczeństwo dokonywanych transakcji.

    Możliwości:

    Usługa BLIK jest udostępniana w dedykowanej aplikacji mobilnej.

    blikomania 1180x200

    Dlaczego warto?

    Natychmiastowe przelewy na telefon
    Szybkie i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    Możliwość wypłat gotówki w bankomacie bez użycia karty

    Przydatne informacje

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej.

    Poniżej możesz sprawdzić jakie są limity dzienne dla transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

     RODZAJ TRANSAKCJI                   

     DZIENNY LIMIT DOMYŚLNY

     DZIENNY LIMIT MAKSYMALNY

     Płatności w sklepie

                    500 zł

                   2 000 zł

     Płatności w internecie

                    500 zł

                   2 000 zł

     Wypłaty z bankomatu

                    500 zł

                   2 000 zł

     Przelew na telefon BLIK

                    500 zł

                      500 zł

    Napisz do nas

    • Telefon do Centarali Banku w Gostyninie +48(24)2353051,
    • FAX do Centrali Banku w Gostyninie +48(24)2353052,
    • Telefon/FAX do Oddziału w Kiernozi +48(24)2779012
    • Telefon/FAX do POK w Nowym Duninowie +48(24)2610228
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    logo_bsgostynin_510x100_new

    • Centrala Banku w Gostyninie, ul. Rynek 4/5, 09-500 Gostynin
    • Oddział w Kiernozi, ul. Łowicka 7, 99-412 Kiernozia
    • Punkt Obsługi Klienta w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów
    Znajdziesz nas też tutaj