Skip to main content
  • BS Gostynin MobileNet

    BS Gostynin MobileNet

    Aplikacja mobilna

    BS Gostynin MobileNet jest darmową aplikacją mobilną dla  klientów naszego Banku. 

    Informujemy, że w trosce o Państwa wygodę i bezpieczeństwo korzystania z bankowości internetowej eBankNet, Bank przygotował aplikację mobilną BS Gostynin MobileNet, która dostępna jest bezpłatnie w sklepie internetowym Google Play o (urządzenia pracujące pod system Android) oraz App Store (urządzenia pracujące pod system iOS).

    Aplikacja pozwala użytkownikowi na:

    • Dostęp do informacji o produktach które posiada w bankowości elektronicznej takich jak:
    - rachunki,
    - karty (debetowe i kredytowe),
    - lokaty,
    - kredyty.
    - wyświetlanie informacji szczegółowych w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad.
    • Wykonywania transkacji:
    - przelewów krajowych (w tym ZUS),
    - przelewów własnych,
    • W niedalekiej przyszłości również będzie dostęp do usługi BLIK

    Aplikacja BS Gostynin MobileNet jest również alternatywą dla kodów autoryzacyjnych SMS, służy do autoryzowania operacji w systemie bankowości elektronicznej eBankNet i spełnia wymagania dyrektywy PSD2. Do działania BS Gostynin MobileNet potrzebny jest wyłącznie dostęp do Internetu – aplikacja ta może być pomocna tym Klientom, którzy ze względu na lokalizację mają problemy z zasięgiem telefonii GSM, ale posiadają aktywny dostęp do Wi-Fi.

    Aplikację może pobrać i aktywować każdy klient bez przychodzenia do naszego Banku, warunkiem jest posiadanie aktywnej usługi uwierzytelniania przez SMS, jest to kanał niezbędny do sparowania urządzenia z aplikacją.

    Jak aktywować aplikację mobilną?

    W na stronie logowania do bankowości eBankNet https://e24.bsgostynin.pl/, po zalogowaniu się wybieramy kafelek Mój Profil – opcja Mobilna autoryzacja. Następnie wybieramy Aktywuj mobilną autoryzację przez SMS, parujemy urządzenie mobilne z usługą eBankNet. Od tego momentu wszelkie operacje bankowe będą autoryzowane w aplikacji mobilnej.

    Zachęcamy do obejrzenia filmu instruktażowego, który jest dostępny poniżej oraz w eBankNet po kliknięciu przycisku Mój Profil, wybraniu opcji Mobilna autoryzacja i kliknięciu przycisku Zobacz, jak aktywować aplikację mobilną. https://www.youtube.com/watch?v=WJZq6dU35VI

    Dlaczego warto?

    Szybki i wygodny dostęp do salda oraz wolnych środków na rachunku
    Szybki i wygodny dostęp do historii operacji na rachunku
    Szybkie i wygodne wykonywanie przelewów
    Dodatkowa metoda silnego uwierzytelnienia
    • Telefon do Centarali Banku w Gostyninie +48(24)2353051,
    • FAX do Centrali Banku w Gostyninie +48(24)2353052,
    • Telefon/FAX do Oddziału w Kiernozi +48(24)2779012
    • Telefon/FAX do POK w Nowym Duninowie +48(24)2610228
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    logo_bsgostynin_510x100_new

    • Centrala Banku w Gostyninie, ul. Rynek 4/5, 09-500 Gostynin
    • Oddział w Kiernozi, ul. Łowicka 7, 99-412 Kiernozia
    • Punkt Obsługi Klienta w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów
    Znajdziesz nas też tutaj